Tidig ifrån jobbet

Gick hem tidigt från jobbet idag, redan vid 14.00 kilade jag iväg ifrån Vagnhärad och gasade hemmåt! Jag jobbar två timmar övertid varje vecka, så då tänkte jag att jag tar ut dom idag...ska iväg och jobba på stjärnholm vid 18.00, så då kan det vara skönt att ta det lugnt ett tag! ^^.

Ska ta o göra lite mat snart..men vad? Tycker att det är jätte svårt...tror att det blir pasta med skinka & kanske kidney bönor? Eller kanske någon ärtsort? Med cremefraiche då också...=D. mums mums!  Sen måste jag ta o plocka undan en massa kläder i mitt rum..fullt kaos där inne. Så mycket kaos att jag tillochmed sov i ellinors säng inatt bara för att jag inte orkade plocka undan. ^^. Nej, jag är inte lat..bekväm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback