Stackars Sven, har blivit öronlös

Igår skulle jag o Ida tvätta min bil. Jag köpte biljett, tröck in koden och åkte in i biltvätten. Sen fem minuter senare så säger det knack, och den dumma, fula, stora, biltvätten har haft sönder mina backspeglar! Jag var rasande arg, Ida förstod ingenting, och Sven, (bilen) hade ont i backspeglarna...^^. Jag rusade in på statiol och pratade med en stackars liten kille som jobbade i kassen, han skickade vidare mig till en kärring. Som sa åt mig att jag får ringa på onsdag o prata med chefen?! VA I HELVETE; SKA JAG KÖRA MED SÖNDER BACKSPEGLAR TILLS PÅ ONSDAG?! Jag var arg. jag gick svaret av kärringen, ja, stoppar polisen dig så får du skylla på statiol. Ehm, vad i helvete?!

Aja, ska ringa dom på onsdag så får de laga min bil. Stackars Sven*

Kommentarer
Postat av: IDA

stackars sven ):
hört nått om dem nu då?

2008-01-24 @ 21:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback