Ida, Maria, Emma o Sofie ute på nya äventyr

Tjoho!

Utgången igår blev mycket trevlig. Ida och jag skulle bara ha en "sitta hem o dricka vin/öl" kväll. men Emma skickade ett litet sms vid sex tiden och frågade om vi skulle med på fest. ABSOLUT! En fest tackar man inte nej till. Så, vid halv åtta gick jag hem till Ida och satt där o kollade på Idol och drack lite granna. Vid nio gick vi hem till Sofie, där också Emma var....lite mer dricka där och sen hem till therese. =D. Ännu mer dricka o massa prat, mycket trevligt!

Vid ca 20 över tolv så kom taxin och körde ner oss till Birgers, där vi var hela kvällen. och förengångs skull så var det riktigt trevligt på Birgers, brukar vara lite segt där, men igår var det riktigt kalas kul! Så med andra ord blev det en mycket lyckad fredags kväll!

Idag tog jag ordentlig sovmorgon, men vaknade vid halv ett av att ida ringde o frågade om jag levde..hon hade skickat tre sms och jag hade inte svarat på någe..haha! Efter att jag konstaterade att jag levde, så gick jag upp på stan o fikade med Ida...och nu ska jag snart iväg o jobba! Lär bli ganska sent ikväll..julbord, vilket innebär massa disk, vilket innebär massa jobb för mig, vilket innebär sen kväll! =D. Men det blir säkert kul..får mobba kusinerna lite ,).

Ha en jätte bra lördags kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback