Ensamheten omvandlades till myspys!

Efter en mycket lång tid av ensamhet igår, så kom min käre far hem! Sen gick han dock direkt ner till lagorn, så att jag var ensam igen..men ändå. =D. senare kom även min käre mor o bror hem..så, då var jag inte ensam länge här ute i skogen..! ^^.

Kvällen tillbringades i soffan tillsammans med mamma o pappa, och godis, och nötter och en kall öl, mums! Så, det känns så konstigt att inte ha gjort någonting på hela helgen..det har ju varit fullt upp senaste månanden, och denna helg har jag inte gjort någonting. Känns jätte märkligt. Men ja, jag har ju inte ens varit ute, eller druckit öl med Ida..jätte märkligt.

Aja, ska snart ta o kila hem till nyköping igen, och se på film med Idaho! =D. bortspolad, somvi ska ha sett nu en vecka..men ändå!

Puss o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback