Dagen som gått

En hel dag...att bara gå hemma och må dåligt. Vad har jag då gjort denna dag?

Njo, gick upp ca vid tio..åt frukost. satte mig därefter vid datorn o ladda ner en massa musik, b.la. takidas nya album, ETT TIPS! det är tok bra...även onerepublics nya skiva är grym..! ^^. Efter detta kände jag att jag behövde göra lite nytta...jag satta mig därför ner och skrev ner allt som jag har åkt med bilen, alltså hur mycket jag har åkt med bilen, som gäller jobbet. Det blev ca 770 mil, från bara 22 maj- tills igår! Vilket är VÄLDIGT mycket...!

Och nu för ett tag sen insåg jag att jag nog är lite hungrig..och började med maten. Vårrullar med sötsur sås! mums!


Kommentarer
Postat av: Sandra D

Krya på dig!!!
Kram Sandra

2007-12-11 @ 19:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback