071217

Jojo, måndag...jag hatar måndagar . Ida har söndags depressioner, jag har måndags depressioner, fast tisdagar är nog ännu värre. Ja, det är dom nog. Jag lever för onsdag...och fredagar och lördagar, alla andra dagar kan vi ta bort. =). fast då kanske man skulle tröttna på dom dagarna också...hm.

Iallfall, det har varit en ganska bra måndag ändå. Har varit grymt trött hela dagen, då jag liksom alla andra nätter inte kunde sova igår..fattar verkligen inte. =/. Pratade med chefen idag, så jag får vara ledig 27-28/12, d.v.s. de mellandagarna man egentligen ska jobba..så då blir jag ledig i tio dagar..nice!

Tisdag imorgon. =(

Kommentarer
Postat av: emma

åh vad skönt att du får vara ledig! då får du passa på att vila ut ordentligt.. så ska du se att sömnen återgår till det normala.. =)
..fast vet du vad, det kanske är emma-abstinens?! hmm... ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback