the Ark

The ark igår..underbart som vanligt! Jag, Emma, Ellinor och felicia, lovisa och Josefina! nkice nice nice! =D. Sugarplum fairy var förband.. och de var också helt underbara!  Har aldrig tänkt på att de är så bra, men de är de verkligen..tok bra! Och sen hela the ark...ja, vad ska man säga? tredje gången jag såg dom nu i år och jag har inte tröttnat än! det är så härligt,så bra, så lyckligt! Ja, man blir lyckliga av dom, man glömmer alla bekymmer för ett tag och är bara i exkstas!

Ja, det var underbart..mer kan jag inte säga. bilder kommer strax! Fick riktigt fina bilder måste jag säga..för att vara tagna med mig mobil! :D.

Och sen fick jag ett litet samtal ifrån söt Maria går.:! då blev jag ännu gladare! :D. det var helt enkelt en super kväll igår..the ark, vänner och maria. kan det bli bättre? Nej, tror inte de va..!                                  

Kommentarer
Postat av: emma

SUVERÄN kväll!! =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback