Mitt lilla egna lyckorus

Vet ni vad som har hänt idag? Jo, först i morse ringde min mor mig och fråga om jag inte kunde komma hem, för en tv gubbe skulle komma ut, och ÄNTLIGEN kolla på tv boxarna som inte funkade. Iaf, jag for iväg till jysk, för att köpa mig en ny kudde, min gamla har blivit platt..=/. Så, jag gick där på jysk och plötsligt ringde min mobil. Det var en karin ifrån manpower i Åre! jag har nämligen sökt en tjänst där, som hon nu ringde om. Så, antalgien kommer jag fara upp till åre mellan februari- april. o jobba där som typ lift kollare, städerska, och butik. Hon lät jätte positiv, så vi ska höras senare i höst!

Jag köpte min kudde och svävade runt inne på jysk i mitt lyckorus, tycker verkligen synd om den personalen som måste vara i den tråkiga lokalen, varför händer det ingenting med deras gamla? Sen for ja vidare heem till mamma och pappa, oc hdå ringde plötsligt min kusin! "hej, det är elin, jag har fixat job till dig". Jaha?!?!. tack, tack, tack o tack! Så, på fredag ska jag till Stjärnholm och säga hej och provjobba. perfekt!

En helt underbar dag med andra ord. (manpower har fortfarande inte hört av sig, dummingar).

Kommentarer
Postat av: emma

wee fan va kul! =D

Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-08-29 @ 17:13:53
URL: http://www.FashionWay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback