Mellan två jobb

Ja, mitt uppdrag för Manpower gick ut i fredags..jag orkade inte tänka så mycket då det då, utan fokuserade mest på kalaset jag hade i lördags, som blev mycket lyckat!  =). Tack ni som var här och förgyllde min kväll, ^^.

Iallfall, sen blev det då måndag och verkligheten kom tillbaka till mig, jag ringde manpower och hörde om nytt uppdrag. men tyvärr så fick jag som svar att just nu så har dom inget uppdrag för min del, så jag har gått hemma nu, hela veckan. Jag håller på att bli tokig! jag får ingen betalt, och har inge att göra. Vad ska jag göra liksom?  Så jag har fördrivit min tid hemma i forssa, och hjälpt till lite här hemma..men paniken börjar komma allt närmre nu, jag har ju inge jobb, och får ingen inkomst.HUR SKA JAG KLARA MIG¨?

Det är jobbigt faktiskt...jag kan ju inte göra någe åt det, det är liksom bara att gå o vänta på ett nytt uppdrag, eller söka nytt jobb, vilket jag har gjort också. Men, jag måste ha någe och göra NU!

Så, har någon av er någe tips om vad jag ska göra, så säg gärna till! ;).

Kommentarer
Postat av: emma

jag har ett tips!
kom hit på fredag och/eller lördag o gå på sommarens sista suck med oss! http://www.sucken.se/
jag slutar jobba 21 på fredag.. men iaf ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback