Hurra, hurra, hurra!!

Idag är ingen vanlig dag, för idag är det marias födelesedag, hurra hurra hurra!! =D =D =D =D

ÄNTLIGEN 20 ÅR! ^^

Födelsedagen firades ganska lugnt och harmoniskt idag. Jobbade som vanligt idag..och sen kom jag hem och efter ett tag kom familjen på besök. Det bjöds på smörgåstårta, kladdkaka och blåbärs tårta! mums mums mums! =D. Paket fick jag också...av ellinor och Daniel fick jag en jätte fin skål ifrån kosta boda. av mamma och pappa fick jag fyra vinglas ifrån orrefors, en ljusstake (hållare) ifrån orrefors och ett armband som jag har gått och kollat in ifrån Espirit. Så jag är jätte nöjd med min dag! ^^.

Födelsedagen fortsätter att firas på lördag med de nära och kära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback