The Ark

Jag har inga ord för hur underbart det var igår. Ellen o jag stod och rent ut sagt skrek och sjöng i 2,5 timmar...och hoppade occhh skrattade och,..ja! var LYCKLIGA!

Det var så bra. bäst på hela kvällen var när Ola höll ett tal om att vara sig själv, o.s.v. och sen började han sjunga på It takes a fool to remain...HELT UNDERBART! det var så himla vackert och jag började nästan gråta...sen sjöng dom massa nya låtar..också jätte fina..och de sjöng..Let your body decied..=). ja..och sen slutade de av med att komma in på scenen igen och Ola sjöng ett litet medley på låtar som folk i publiken önskade. sen sjöng dom Calleth you, Commeth I...ja, jag har ännu en gång inga ord. I sticket när det är folk som AAAA:ar,så sjöng hela publiken och Ola, och det var så fin, det går inte att förklara...man var helta borta och helt lycklig.

Så, nu ska jag boka biljetter tills i sommar...Parken i e-tuna och oxelösund..=).

När jag gick ut ur entre dörren på beaser igår, så log jag bara..jag sa inge, jag bara log och flög fram.  <det var så bra!!!!!!!!! jag vill dit igen!!!

Kommentarer
Postat av: emma

SÅ underbart maria!! =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback