Thailand uppdatering 9

Idag har det varit en riktig stekar dag! vi har legat pa stranden i ca 4 timmar och bara stekt, och stekt och stekt..och med i vaskan var saklart varan Sun Oil..! sa det riktigt osade om oss..! och, det har absolut gett resultat, jag har koncentrerat mig pa fram och innansida lar idag..hahaha, later som att jag talar om en kottbit..^^. och, iallafall..jag har blivit brun! =). VALDIGT brun! yess...

Sen nu har vi precis atit lunch, vi testade ett nytt stalle, dar dom gjorde riktiga pizzor i ugn! alltsa en riktig pizza ugn, =P...! jatte goda var de! men, jag tycker att varat hotells pizzor ar godare..mer fyllning pa dom..men smaken ar ju som baken! ^^...!

Snart ska vi kila ivag till varan favorit salong och ta lite foot scrub och pedikyr.  Yess! =). dess ska ocksa, antligen fa tvatta haret, hon har inte fatt gora det pa tre dagar efter platt permanenten..sa hon ar sa lycklig idag! =).\


Ja, igar kvall var vi pa Luna, det beryktade Luna, det var helt okej tycker jag! mysigt stalle, precis vid havet..=). mycket folk var det ocksa, jag hade MYCKET att titta pa...! sen var det ocksa happy hour till klockan tolv..vilket innebar, kop en drink fa tva...ehm, vilket resulterade i ...ja, mycket drinkar. Sen far ni tanka ut resten sjalva..! =). men det var trevligt! Vi kommer sakert att ga dit nagon mer kvall, om jag far med mig dess! haha! ^^.

ikvall blir det lugnt, vi ska upp tidigt imorgon och aka pa utflykt. Halv nio kommer en buss o hamtar oss, sa ska vi ut pa en hel dag till massa fina oar. typ Phi phi, maya bay, bamboo island och mycket mer! =). Ska bli kul. Denna lilla tripp kostade oss hela 1200 baht..(240 kr). vilket inte ar sa mycket. Utflykten ar fran klockan 9.00-16.30, inkluderar lunch, frukt, dricka, snorkel utrustning och speed bat! o massa fina oar! ^^. sa valdigt bra pris, jag ser vekrligen fram emot detta. for t.ex. maya bay och bamboo island har jatte fint snorkelvatten! lovely!

japp, och nu sitter jag med en dubbel ecpresso framfor mig, eller hur det stavas..sa gott! det blir tyvarr lite lite kaffe drickande har, sa jobbigt och dricka nage varmt..men, tva koppar om dagen maste jag dricka..en dag drack jag inge kaffe..och..nja, dess sa nastan at mig att dricka kaffe..! =). haha!

hoppas att allt ar bra dar hemma! kramar

Forlat Emma for att jag vackte dig imorse!...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback