Thailand uppdatering 8

Hejsan hoppsan!

Det branner pa mina axlar, igen..varfor? ja, dess o jag tankte eftersom att de ar pa upploppet nu av varan thailandsresa..sa maste vi verkligen borja steka! sa att vi ar nastintillsvarta nar vi kommer hem =)...sa, imorse, efter frukost gick dess o jag till narmaste supermarket o kopte "sun oil", och jag lovar! det funkar!! =). jag ar rodbrun, mer an forut, hela jag! UNDERBART!..^^.

Nu pa eftermiddagen har vi bara tagit det lungt, efter lunch skulle vi ga o lasa ett tag pa rummet, men efter ett tag vaknade jag, jag hade somnat, och kolla pa klockan, da var den halv 7!! sa,. vi har sovit bort nagra av vara kara soltimmar..men men, det var skont att sova ett tag ocksa...har varit fett varmt idag! Och nu ikvall forstod vi varfor det har varit sa in i norden varmt, varldens osk skur kom ivkall..och det blixtra sa att hela himmlen los upp! jatte coolt! =). men nu sitter vi har och bloggar, som vilken kvall som helst..haha! det har ju blivit tradition..^^.

Senare ikvall ska vi forst hamta Dessans tavla och sen ska vi dra till det omtalade Luna..! =). sist vi skulle dit sa blev det bara inte sa, varfor vet jag inte..eller jo! det kom en tant o drog in os nagon annanstans...=).

Men hade bast dar hemma! - kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback