Thailand uppdatering 7

Hej hopp i gummiskogen! (jag har sett AKTA gummitrad) =).

Har leker livet! allt ar helt undebart, varmt o alldeles, alldeles...UNDERBART! =)). Idag har Dess o jag gjort en favorit i repris o akt till Phra Nang cave..vi tycker ju att det var sa fint dar, sa vi akte dit igen..! ^^. Sa vi har legat o stekt hela dagen lang..nastan..! vi ar ju inne pa slutspurten nu..maste vara svarta tills pa lordag..nar vi maste fara hem...=(. Vill verkligen inte aka hem..allt ar sa skont har..inga maste, bara vara. men men, allt gott har ett slut....

Sa nu sitter vi pa varat favorit internet stalle o bloggar, som vanligt! =). maste ju halla er dar hemma uppdaterade..! ^^. Snart ska vi kila ivag till ett stalle, samma stalle som dess plattade haret pa o jag fargade, och fa alovera massage...dom sag vara ryggar igar, och tyckte att vi skulle komma tillbaka, sa att dom kunde hjalpa oss...why not tankte vi, kostar ju knappt nage..sa att! =). sagt o gjort..dit ska vi sen, och jag tankte aven passa pa o gora en pedikyr..! igen...;).

Igar sa var Dess o jag ute pa krogrunda.! vi blev indragna pa ett stalle, dar de hade happy hour hela kvallen, och drink 100 baht (20 kr). fett bra, sa dess o jag drack..o pa vagen hem gick vi in pa 7 eleven o kopte lite baccardi breezer o lite smirnoff ice..o vi drack ;). mums mums! . Vi skulle ha gatt till en bar som hette Luna, som vi har blivit tipsade om, men vi fick reda pa att den ligger sa langt bort, sa vi tar det pa onsdag istallet, (lill lordag).

Finns inte sa mkt mer o skriva, har inte hant sa mycket idag..! men, hade bast dar hemma! pratade just med mamma o hon sa att det var jatte fint vader i sverige, det ar ju skont..sa man inte kommer hem till regn o rusk..=/.

Puss o hej!

By the way, vi har sett Linda Bengtzin har! hon ar har pa semester, hur coolt ar inte de?!?!?!...^^

Kommentarer
Postat av: emma

hehe ni måste va coolast på planeten ;)

Postat av: Elin

Om ni får tid över och har pengar så MÅSTE ni åka till Phi Phi Islands. Det är den vackraste platsen jag någonsin sett :D Och ni får inte missa LUNA!

2007-04-02 @ 07:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback