Thailand uppdatering 12

"Nu gar sista visan....", sista dagen, sista dagen i Thailand, sista dagen i solen, sista dagen med frukost pa hotellet, sista dagen med att vakna upp i ett hotellrum, sista dagen att ta en ecsspresso pa aning...Sista dagen helt enkelt.

Kanns bade skont o trakigt. Skont pa det sattet att hemma ar alltid hemma, och man saknar alltid sitt hem, sina vanner, sin familj o.s.v. Aven skont pa det viset att det borjar bli lite jobbigt med varmen...man ar ganska trott pa solen, och att jamt vara svettig. Men anda, sa att det trakigt pa det sattet att nu kommer man hem till kylan. usch, kalla sverige. Traktigt pa det sattet att man kan inte satta sig o ta en drink varje kvall, man maste borja laga mat, betala rakningar o.s.v. Trakigt att behova komma tillbaka till verkligenheten, till ansvaret, till det vuxna livet. Ja, ni forstar sakert.

iallafall ,idag har dess o jag bara tagit det lugnt. vi har packat klart det sista, vi gjorde det idag eftersom att vi aker sa tidigt imorgon. Sen sa har vi varit pa salongen ett bra tag, face scrub o hair treatment for min del, och face scrub o manikyr for dessan. =). ja, dom pa salongen kommer jag att sakna..dom ar sa sota, o snalla! ^^. Efter salongen at vi lunch, makaroner med champinjoner o sas..mums mums! =). och nu sitter man framfor datorn igen, och bloggar om thailand for sista gangen , iallafall fran thailand..=/.

Snart ska vi kila och tatuera oss, och dess ar jatte nervos..hon skakar nastan..;). men jag ar cool lugn, an sa lange..far se hur lugn jag ar nar jag sitter i stolen.>! haha! =). Men, det kommer ju att bli fint, occ h ska man bli fin maste man lida pin!

Det har varit valdans varmt idag...innte fuktigt, bara varmt..sa det h ar varit skont att inte ligga pa stranden...=). vi ar ju sa bruna anda! haha!

By the way, min vaska ar full...VALDIGT full...inte ens ett par trosor till skulle fa plats..=).

nej, nu har jag inge mer o skriva! men hade bast sa syns vi imorron! kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback