Thailand uppdatering 11

Nu borjar jag forsta hur ett stekt agg kanner sig..! idag maste det har varit varmaste dagen pa hela varan vistelse har..SUPER VARMT! dess o jag har legat i vattnet hela dagen lang! =). nice nice! ^^.  Vi o alla fiskarna!

Vid tre tiden brot vi upp ifran solningen och gick o at lunch, pa dagens meny stod det pizza, mums!  Tyvarr var inte resturangen den basta man kan hitta, men anda.! Pizzarerna var goda iaf. Sen kilade vi vidare till Aning och jag tog en ecsspreso o dess en Cute Boy (typ glass efterratt, hennes nya favorit). Dar satt vi o spejade ett tag, och sag mycket trevligt!

Annars har det inte hant sa mycket idag.. har varit allmant lugnt. Vi har tankt sa att eftersom at t det ar sista dagen imorgon, sa tar vi bara det lugnt och fokuserar pa solningen, vi maste vara SVARTA nar vi kommer hem! =). Ja just de, imorse sa traffade vi apollo tanten for forsta gangen..haha! jag menar, det har ju bara gatt nastan tva veckor sen vi kom hit, och dom har inte satt sin fot pa hotellet...iallafall, halv fem gar varan buss pa lordag, PA MORGONEN! tror ni att  maria kommer vara trott pa lordag kvallen, svar JA! hemresabn kommer att ta 15 timmar, p.g.a. mellan landning i Dubai.

Ikvall ska vi antligen hamta vara klanningar, de kan inte andra dom mer nu..for da far vi inte med oss dom hem! haha, men, nu bortde dom vara bra, de har sytt om dom nu tre ganger, och alla ganger forminskat..=). vilket ar positivt for dess o mig, men for dom inte..^^. haha! och imorgon ska vi TATUERA OSS! yess, langtar..det kommer att bli sa fint! =). ett minne ifran thailand, inte for att vi ska ha nage motiv som har med thailand o gora, men anda...-=).

hade bast dar hemma! kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback