Thailand uppdatering 10

Idag var Dess o jag uppe med tuppen!..tjugo over sju ringde mobilen och jag vaknade och tankte, nej inte redan! =/. Men, efter ett tag nar jag hade vakntat till, ( och tio minuter snooze), sa gick  vi upp och kilade ner och at frukost.. nu undrar ni sakert, varfor uppe sa tidigt? jo, har kommer svaret. vi har varit pa en tripp idag! o sett massa fina oar, och snorklat over korallrev o massa fint! =). harligt harligt! jag har sett jatte manga fina fiskar, och simmat ibland dom, (dom slangde ner brod i vattnet sa att dom kom nara). Vi var pa bamboo island, monkey beach, phi phi island, maya beach och nagra sma strander, the lagoon room, och over nagra korall rev...jatte mysigt! =). och vart vart enda ore!

Vi kom hem strax efter halv fem o duschade av oss allt salt..! =). o sant... efter en lang vilostund, med mycket bra musik i ipoden sa gick vi o fyllde mig med kaffe, valbehovt! o nu sitter man har... ikvall blir det nog lugnt tror jag, om jag inte far med Dess till Luna ikvall, men skulle inte tro att det gar..hon ar trott och vill inte traffa "Bob Marley" dar igen..! =). haha! men, med lite overtalning sa kanske det gar! ^^.

yess, hoppas att allt ar bra hemma! =). vi syns pa lordag kvall, inte manga dagar kvar nu..=/.

Kramar

Kommentarer
Postat av: mamma

oh det lät jätte härligt.här hemma har det blåst kallt i dag.jag har varit och påskhandlat.daniel har klippt sig,blev bra.i morgon torsdag kommer ellinor hem.men hon ska inte vara påskkärring.hon ska visst till blacksta med scouterna. nu ska jag bara köra en spindelharpa sen ska jag gå och sova god natt kram mamma

2007-04-04 @ 21:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback