Helgen

Nu har jag komit hem från jobbet, eller för ett tag sen. Då har man jobbat sista passet..känns både skönt och lite panik framkallande. Men men, inte så mycket att göra åt det, så varför hålla på att gnata på det? Nej...dags att rycka upp sig!

Annars har helgen varit väldans lugn. Fredagen tillbringades hemma hos mamma o pappa med Jennie! =). såg Da vinci koden, mycket bra film måste jag säga, vet inte varför jag inte har sett den tidigare. Sedan på lördag förmiddagen for jag till h-näs och var på kolhuset..! pratade lite scenografi och såg på lite manusrep. trevligt trevligt. bjuden på kaffe blev ja också! sen åkte jag snabbt som blixten hem till Nyköping och åkte o jobba..snabbt som in i norden gick det..blev lite försenad ifrån h-näs...=/, så jag får skylla mig själv!

och  nu sitter jag här. väntar på att maria sk komma hem från sthlm så att jag får höra lite skvaller..o dricka lie te. ;). kan ju inte dricka te utan henne...:P.

Imorgon blir det Eskilstuna och Emma o tommy! myspys! =). hoppas bara att det ä'r fint väder, de har ju sagt att det skulle bli kallt. tycker jag inte om...=/.

aja, nu ska jag sätta igång o plocksa lite här hemma! Puss puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback