Hallå, hallå!

Det var ett bra tag sen man skrev här.

Har jobbat hela helgen, fre-lö, sö-må. Så tiden har gått fort. Lördags kvällen tillbringades ute i Årdala, hos moster och morbror. Vi firade Lasse, som fyllde förra veckan. God mat, och så! alltid trevligt! =). Sen söndagen så skjusade pappa ner mig till nyköping, på motorcykeln.! Det är så härligt att åka motorcykel, sån frihetskänsla..och så. Jätte härligt! man känner sig så liten, men ändå så stor..vet inte hur jag ska förklara, men det är nice! =).

Nu sitter jag o kollar på hundra höjdare! haha, så roligt! =). Ellen o jag har varit o tränat ikväll..haha, det var ju ett tag sen jag var o tränade! men men, nu är jag igång igen! ^^. Sen efter träningen så tog vi en liten cykeltur till hamen och gick på bryggan..jätte fint! =). o sen vidare på cykelnturen..jätte långt cyklade vi! men det var riktigt skönt, det ärn ju så varmt ute fortfarande så man vill inte gå in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback