God Natt

Nu ska jag snart lägga mig och sussa. Är så in i nordens trött...gick ju inte upp så tidigt imorse på jobbet, tjugo i nio..men är ändå trött...aja.

Kvällen har tillbringas med min bästa granne, maria! =). Underbar tjej kan jag bara säga...och nu är vi arbetslösa tillsammans också! härligt, jag har redan valt parkbänken som vi ska tillbringa våran arbetslösa tid tillsammans på, ;). Vi har varit så sociala ikväll, har setat med varsin tidning och läst, och ätit glass, o druckit te ;). mums mums! =). Tack för denna kväll maria! alltid lika trevligt, härligt, kul att umgås med dig! en gooo vän är du, och vi har bara känt varandra i ca 3 månader va? känns som en evighet, på ett positivt sätt! Vi är så lika, men ändå så olika!

Sitter nu och lyssnar på världens underbaraste låt, Uriel - The Ark. Finns inga ord för den låten, den måste bara höras, så förstår ni vad jag menar. det ska också sägas, jag o Ellinor har sett denna live, hon har den inspelad på sin kamera, och jag på min mobil. Har man hört den live...då finns det verkligen inga ord för den låten, helt underbar! Ola är helt underbar, hela the ark är underbara! aja, lite the ark känslor nu så här på kvälls kvisten..=).

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad du är söt! Du är en goo vän du också! Du och jag Maria, på en parkbänk i stan ;)

2007-05-01 @ 11:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback