Sjuk

Hej!

Ja, det är sant..efter två dagar i skolan, har jag blivit sjuk.. jag tror det är chocken min kropp var med om när jag var tvungen att plugga...
Så nu sitter man hemma med halsont och ett huvud som snart smäller. Men det är ju skönt, man får ju sova länge på morgonen :P. Man måste ju se det positiva i det hela.

det är verkligen JÄTTE tråkigt och vara sjuk..har jag kommit på nu efter ett tag. Man har absolut ingenting att göra,..och dessutom mår man inge bra. Har hunnit ladda ner fyra låtar på morgonen och se en timme från tv shop..super kul..!

Undrar vad alla gör i skolan nu...hm, jag har scenografi. Undrar...

Begravning imorgon..kommer nog bli väldigt jobbigt, men jag vet ine..får se hur jag reagerar..får ha på mig mina nya kläder iaf =D. Super fint..haha ;).

jaja, kommer nog skriva mer under dagen... PUSS o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback