Inlägg

ja..tiden går fort när man har roligt. Ännu en vecka har gått...allt går så läskigt snabbt. man hinner inte med att tänka, kanske är lika bra, vad vet jag.

Fredag tillbringade jag i bettna hos jenny,sov där efter mycket vin drickande ,). på lördagen när jag skulle åka hem..snöade det as mycket..så, jag körde fast med bilen i en snö driva...ehm, så det var barq att tvinga ut jenny i snöovädret och börja skotta..och efter ett tag och många tag med snö så kom bilen loss o jag kunde åka hem!...

Idag, söndag, så har vi firat mor mor och mamma..mormor fyller idag..o mamma imorgon..så, god mat och varit trevlig..det äör min söndag..nu ska jag försöka lura till mig bieln så jag kan åka in o hamitt vanliga söndags möte me de underbara =). menjulia JOBBAR!!! men, de löser sig..måste det göra..måste träffa dom o prata 0). Right matilda?

japp...ja just de, kom inte på någon bra rubruik..så det fick bli "inlägg"...=).

Puss

Kommentarer
Postat av: Eve

Visste in om att min sötbulle hade en egen blogg. Visste inte i att det fanns ngt som kallades blogg. Mycket förvirrande för lilla mig att få så mkt infomation på samma gång. Mkt trevligt att jag tittade in och förbi i din blogg Maria. Take care, LOVE!

2006-01-24 @ 19:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback