Fredagen den 13 Januari

Denna dag kommer jag alltid komma ihåg. Farmors begravning idag..tungt, men ändå välidgt fint och skönt. Väldigt personligt. Alltid hemskt att gå på begravning, men endå så kändes detta som en fin avslutning på ett fint liv. Finns inte så mer och säga. Mycket trevligt annars, träffade massa släktningar som jag inte träffat på enormt lång tid.

Annars så hänger förkylningen kvar..den vill liksom inte släppa taget. Men det går välla över snart hoppas jag..det är juinte kul o va förkyld..men imorgon när jag får hem mitt party linne så kommer jag nog må mycket bättre =D. Sen blir det förhoppningsvist utgång imorgon kväll..låter perfekt tycker jag. och denna gång ska jag INTE köra!

- maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback