Det drar igång igen

Ja, nu har de UNDERBARA jullovet gått till sitt slut.  FÅr panik bara jag tänker på det... nu måste man börja skärpa sig och koncentrera sig igen, och framför allt..PLUGGA! jag kommer att döööö..nej, så farligt är det inte..men endå.. :P.

Har fått svar av Norge förrästen, ochså svarade jag dom, genom att skicka min CV, o så fick jag svar av en som sa att man måste vara 20 för att jobba där, lite deprimerande..men hoppas på dom andra!

Har skrivitr upp vart jag ska söka sommarjobb osså...måste ta tag i mitt liv! Löser sig nog, hoppas jag.

Jaapp! ska gå o sova nu, sov typ fyra timmar inatt..var inge trött...så de får bli mer skönhetssömn inatt istället tänkte jag...så..

GOD NATT! sov sött =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback