Varför?

Har gått vilse i min egenvärld, och har tappat bort nyckeln ut... exakt så känns det just nu. Vet inte vart jag ska ta vägen eller vilken håll jag ska gå åt. Vill bara leva i nuet och vara mig själv och leva mitt eget liv. Varför går det inte? Varför måste folk hålla på och lägga sig i och försöka ändra på allt. det är det här jag vill, det är mitt liv och jag vill leva det så här.

Ibland känner jag mig bara så ensam. Vet ine vart jag har alla människor eller något. Vill ha någon i min närhet, som alltid finns där. Vet inte om jag har det just nu. Allt känns så läskigt och långt bort.

Dörren är fortfarande stängd och nu har de låst dörren också, ett tag var dörren på glänt men nu är den nästan igen spikad, varför släpper ni inte in mig? Jag är som ni...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback