Torsdag

hallojsan! =D

I dag är det torsdag, veckorna går läskigt snabbt måste jag säga... snart är det jullov, och sen vårtermin, o snart är det studenten..väldigt skönt, men läskigt att det går så in i nordens snabbt..man hinner knappt med att tänka.

Såg årets julkalender imorse. Verkade ganska bra, får se om man ska "följa" den eller ej. Torsdag, ja, idag måste jag plugga...bara för att jag "tog ledigt" igår, så har man plötsligt massa och göra, och  jag orkar inte riktigt med, hänger inte med snarare...Filosofi..svenska.... o.s.v...men men, det får lösa sig!

Ska snart ha scenografi, håller på att planera inför lucia. Blir nog super, hoppas jag =). men, det måste de jue bli, jag är ju med o planerar. Sen ska jag träna, ska bli väldans skönt.. bara koncentrera sig på sig själv ett tag. Vill sola också, men det går ju inte...tråkigt..=D. Jag vill pierca mig förrästen, (stavas det så?). I överläppen! skulle bli så himmlans fint, men får se.. kanske en liten julklapp till mig själv ;). Man vet aldrig..

hmm, måste gå o prata med ingvar om datakunskapen osså.. ska skriva upp det på min komihåg lista.

haha, julias kommentar igår, den kommer att förgylla mitt hjärta en lång tid framöver! "vadå, heter det inte drive thrue?"..ja, hon är söt. Akta er för oss, två blondiner o en brunett på stan..!

Blev två par skor igår, o ett par fick jag gratis! suuper duper måste jag säga.. o ett par JÄTTE fina vinterskor, blev värsta stolt,..har på mig dom just nu ;). Sen så blev det också två julklappar till syskonen.. o lite mer julklappar till mig själv, kunde inte bli en bätttre dag! väldans nöjd. =D.

Japp, det var välla allt för nu, men kanske skriver någe mer senare..får se =).

Puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback