Studentfest nr1

Då var det helg igen.. Känns så konstigt, nästa vecka får vi jullov... och sen är året slut..
Har varit ett bra år, vad jag kan minnas, har hänt mycket och jag har utvecklas mycket som person, positivt eller negativt vet jag inte, både och skulle jag nog säga.

Imorgon är det första studentfesten. Hoppas att det blir kul..just nu känns det som att det inte kommer att bli de, men det bli ju vad man gör det till..o julia, erika o jag ska iaf ha kul.  Får se vilka människor som kommer ,bara det inte blir en massa studenter...ehgm, ja jag vet det är studentfest ;). men det skulle vara så roligt, skönt om de kom några andra också... årets treor står inte så högt på min lista :P. men de blir nog bra.

Annars rullar livet vidare, det måste det göra. Fast att det blir ett avbrott måste man gå vidare, så är det bara och jag tror att jag verkligen har kommit till insikt med det nu, jag har lärt mig att inte älta problem utan gå vidare och inte tänka så mkt på allt. Även fast att det är svårt när man lever i allt, så är det saker man måste lära sig. Visst låter jag klok nu, men jag försöker att inte tänka så mycket, utan att leva i nuet.


jag hoppas verkligen att du kommer imorgon, skulle vara så kul o träffa/se dig..och jag lovar, denna gång ska jagprata med dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback