Jullovet knackar på dörren

Nu är det nära, ca 7 timmar, sen så går maria på jullov! =). wieee, värsta skönt. Behöver verkligen jag, är så trött på skolan just nu...haha! =D.

Studenfest i lördags, mycket glädje och dricka! maria drack lite för mycket och var trevlig mot allt o alla, så de funkade jue ;). Mycket roliga människor där, men mer än så var det ej...tyvärr. Hade hoppas att det skulle bli tok skoj, men de var okej/roligt....men men, kanske blir bättre nästa gång. Sen mådde jag inte så bra under kvällen hela, vilket kan bero på någon viss saft som jag fick i stora mängder!..

Snart är de julafton! och jag har mina aning om vad jag kommer att få, men inget är säkert..;). Ellen, Daniel o jag fixade iaf med mor&fars julklapp igår, hoppas att de blir glada! jag skulle bli de iaf! ;).

Aja, har just fått reda på att våran lärare är hemma och vårdar sjuk barn..ehm, så jag börjar om 4 TIMMAR! h*lvetes, j*vla, skiiiiit! Vad ska man gör nu?! Ja, de blir till att dränka sina sorger i kaffe..:P

Puss o hej på er allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback