Helgen som gått

Ja, ännu en helg har susat förbi. Tiden går läskigt snabbt ibland. Det känns både skönt och läskigt att tiden går så snabbt. Snart är de jullov, sen vårterminen, och sen är de studenten för min del, då ska ja veta vad jag vill med mitt liv. och just nu har jag inte en aning, men jag är nog inte ensam hoppas jag.

Helgen var helt underbar. Fredagen tillbringade jag hemma med familjen och kollade på idol och åt glass =D. mycket gott! Tyvärr så vann inte Sebastian, men agnes är ju duktig hon med, =P. Lördagen tog jag det först lugnt på dagen, sen på kvällen åkte jag till h-näs till Dessan och åt tårta och god mat! sedan blev de uttgång för hela högen (pojkarna+flickorna). Åkte till eskiltuna och gick på Rolling Rock, mycket roligt..var massa gammalt folk där som man kände igen sen skolan. så det blev en mycket lyckad kväll.! =). jag var då nykter och var fyllechaffis.. första och sista gången jag är de..tyvärr så måste jag säga att det är inte kul o vara nykter när alla andra inte är de, tyvärr så är det så. Men någon måste ju vara chaffis också! =).

Det blev ganska sent, (somande vid 5). så söndagen blev i största allmänhet lugn. gick runt i nattkläderna hela dagen! ;). Väldans skönt..

Hoppas att alla andra också haft en super bra helg som mig! =D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback