Långledig

Så skönt att vara ledig några dagar, man hinner vila upp sig lite mer än vad man hinner med på en helg.

I Torsdag så slutade jag tidigare, gick hem vid två tiden. Sen på kvällen var jag och Elin,kusin, och jobbade på en 40 års fest. Det var några vänner till mamma och pappa. SÅ vi var där och serverade och dylikt. Det var faktiskt tok kul! och lite extra pengar är alltid bra o ha.

I fredags blev det utgång på Birgers och Olearys. Ida, jag o Syster...=). Syster var så stolt att hon kom in på birgers. massa folk ute, alltid kul! ^^.

Igår, påskafton, åkte jag hem till mamma och pappa..fick jätte god mat och påskägg. (jag fick påskägg, fastän att jag börjar bli gammal). ^^. Det var trevlit, vara ute på landet ett tag och bara ta det lugnt. Senare på kvällen tog jag brum brum bilen och åkte till e-tuna och firade Emma. Jag var dock inte riktigt på G, var allämnt trött och nykter...;). Så, det blev en relativt tidig kväll för min del, var hemma vid ett-halv två tiden.

Idag blir det en lugn dag, och ikväll blir det utgång, IGEN =). Så, de så.

Ska ta o ta lite kaffe nu. Kaffe är gott!

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas att du får en bra kväll! det var kul att träffa dig igår =)

Postat av: Dessan

Äntligen en uppdatering! Hallelulja!

2008-03-23 @ 19:31:18
URL: http://dessa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback