Kjesäter

Måndag igen...efter en hel helg full med scouting, på kjesäter utanför Vingåker, var man nu tillbaka på jobbet. Kändes ganska bra, eftersom att jag var sjuk tre dagar förra veckan också.

Som sagt, helgen har bestått utav scouting, d.v.s. den första vita helgen på VÄLDIGT länge! det var vårkonferens och samtidigt DUL träff. (distriktsutbildare). Så, det har varit intressant och kul. Träffade massa scouter från hela sverige. (dock mest skåningar, och norrlänningar). Jag var ensam DUL ifrån DUST regionen, (södermanland, Örebro, västmanland, och värmland)..så det var lite läskigt. Men, det gick bra! jag var jätte duktig och det var väldigt inspirerande!

Ska ta o diska av lite nu, och så..köket börjar bli klart förrästen! nu har jag ett köksbord igen! =). Så nu är det bara nya diskbänken, kakel och luckorna kvar..! perfect! ^^.

Heppåre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback