En lördag kväll utan planer

Kvällen igår blev väldigt lyckad. Träffade gamla goa vänner och nya bekanskaper! Alltid trevligt.

Idag har Ida, jag och Ellinor varit på stan hela dagen, och jag införskaffade en ny jacka! =D. Jätte fin! En "det där är inte din stil maria" jacka..men, SÅ fin. och billig var den också..400 kr. Lunch på Kumlins och sen hem till mig...där Ida har slingat håret på mig, så nu är jag blond igen! Tillbaka till min riktiga personlighet, ^^.

Japp. ikväll firar ellinor sin 18 års dag, i min lägenhet..så, jag och ida ska tillbringa kvällen med massa små barn..och melodifestivalen. Det kanske även blir en liten utgång senare..får se om vi är på humör. Skulle vara kul..och träffa en viss människa som man vill träffa igen... =).

Ida håller på och bestämmer kläder för kvällen här... vi ska snart åka till Willys och försöka hitta någe att äta ikväll. Vi kom på att vi måste äta någe..eller nått. Får se vad det blir, jag är jätte sugen på typ kyckling sallad!

Ja, det känns lite konstigt att sitta hemma på en lördag kväll, men det blir säkert utgång lite senare, men då rockbaren, eftersom att det var löning i måndags och ikväll är det 23 på birgers, och antagligen mycket folk, och då kommer vi inte in. Så, det blir rockbaren igen!

Japp. ska vara lite social med Ida nu...^^. Heppåre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback