dagen efter kent


Ja, dagen efter Kent. Jag flyger runt på små rosa moln och bara ler. Ju mer jag tänker på går kvällen, desto gladare blir jag. tänk vad en konsert, några låtar, o en jocke berg, kan göra. Låtarna, texterna, känslan allt bara gör en lycklig..!


Idag på förmiddagen har pappa och jag varit i k-holm och köpt bänkskivan till köket,  och han kommer o tapetserar imorgon..då han har hela lägenheten för sig själv. Jag ska till vingåker i helgen på vårkonferens med scouterna. Ska sitta och vara viktig med massa andra disktrikts utbildare (DUL) från hela sverige, ska bli riktig kul faktiskt; " Hej, Maria, DUL för Södermanland". haha!

Ska snart kila upp på stan och träffa idahoo, tänkte nästan köpa mig ett par nya skor...=). Loverliii! Var länge sen jag köpte skor nu..och jag behöver nya skor! ^^.

Japp. ska flyga vidare på mina rosa moln nu..jag tror även att jag får med mig idahoo på molnen, hon har blivit nyförälskad i Kent =). haha!                                                                                 image111

heppåre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback